23 mars, 2011

Läckra nyheter från Odd Molly






Det är alltid lika spännande att se vilka plagg som ligger med i de nya sändningarna!
Denna gången tyckte jag nog att det var lite väl "udda" modeller.
Men det ändrar sig nog när jag ser dem i verkligheten.

Mina favoriter lutar nog åt dessa:


367 billy jean
Hörde just att denna modellen är mycket låg i midjan!
Får testa om jag råkar på några i butik.
Inte värt att beställa från nån webbshop, tycker jag.

693 utopian tunic

327 light embroided
Jag gillar denna milda färgkombinationen.
Annars är den blå också snygg.....
606 avalon (indigo)
233 Lovely knit (green)
Kan man ha för många??
                                                                   607 Brownies
Kanske lite kort?


Men som sagt......

Jag brukar ändra mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar