23 mars, 2011

Odd Molly Wigwam




Fick äntligen fatt i en wigwam för en tid sedan.



Men jag tycker att Odd Molly börjar bli lite slarviga!

Provade först en 4.a på Åhlens city som var på tok för stor.
Sen hittade jag en 2:a på Delux men den var liten i armarna (skillde på höger och vänster arm!) och över bysten.
Fanns ingen 3:a någonstans.

Till slut hittade jag en dansk sida http://www.madsomille.dk/  som hade den.
Den kom ganska snabbt.
Tyvärr var den precis som 2:an över bysten men något bättre i armen.
Fungerar med en mjukare bh och tunnt linne under.

Det är inte första gången det är tosigt.
Jag har 2 st Angelina dress och där har jag fått sy om armhålen för de var olika stora (på båda!)




Älskar denna modellen!
Så snygg och helt underbar att bära!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar