23 mars, 2011

Om mig



            
     
          Hej!
 Jag heter Anette och bor i Höör mitt i Skåne.
Jag har en sambo och en dotter som betyder allt för mig
samt världens goaste katt.

Min dotter Ammy
Saga
                           


Saga är en "hitte" katt som totalt utsvulten och mager kom till mitt mitt jobb en dag sommaren -06
När det blev kallt fick hon flytta hem till oss.
Det har fungerat jättebra!
Hon är perfekt som huskatt med egen lucka.



Jag jobbar i en gårdsbutik vid Ringsjön. ( http://www.ringsjofisk.com/ )
Det har jag gjort i många år och trivs väl ganska bra!

Mina intressen varierar men mina vänner betyder enormt mycket för mig!

Vill väl påstå att matlagning och shopping tillhör favoriterna.

Klara shopping-favoriter är kläder från Odd Molly och Branting.
Vissa skulle nog kalla mig "märkes-nörd" men jag kan väl inte hjälpa att jag uppskattar kvalitet!



Älskar åka motorcykel och umgås med likasinnade.
Är medlem i både Vulcan Riders Sweden och Hörby Softgliders.

Vulcans julfest -10



Jag är också knäppigt förtjust i fjärilar,
vilket lär märkas i min blogg.....












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar