23 mars, 2011

Snart dags för ny säsong på Ringsjöfisk ! =)



Vad skönt det ska bli att börja jobba igen!

Jag har precis haft ett långt samtal med min"chef" och känner mig riktigt sugen på en ny säsong!

Vi har ju haft stängt sedan nyår.

Saknar mina arbetskamrater och kunderna.

Känner mig riktigt laddad i batterierna efter vinterns "dvala".





Jag har nog världens vackraste arbetsplats!





Utsikt från kajen i dec-10!
















I butiken säljer vi egenproducerade delikatesser och färsk fisk från sjön.

Dessutom en del noga utvalda varor från bla:

The Spice Tree (fantastiska oljor,kryddor m.m) http://www.spicetree.se/

Möllans ost

Lapplands vilt

Latticini (italiensk glass)

mm


Är så rastlös nu att jag t.o.m saknar doften av nyrökt fisk!

Längtar.......


Tisdagen 5 april är dörren öppen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar