23 mars, 2011

Solsidan och en Macchiato, vad mer kan man begära?



Sista avsnittet av Solsidan idag, snyft!

Läste just att det troligen INTE blir fler avsnitt!!!!
Alla var upptagna med andra projekt. BLÄÄÄ....

Programmet har varit en av veckans höjdpunkter tycker jag.
Härlig humor som det brukar vara när Herngren gör något.
En härlig blandning på skådespelare som alla är kanon i sina roller.
Jag VILL ha fler säsonger!


Att det sen visas en väldig massa Odd Molly kläder gör ju inget.
Hörde av Odd Molly att de inte lånat ut plaggen utan att det är en handlare som gjort det utan lov.
Det finns vissa som påstår att det är smygreklam men det tycker inte jag.
Jag som Molly-nörd uppskattar ju det.
Det var ju tex där jag fick suget efter en Avalon tunic!

Till detta ska man ju ha nåt gott att dricka.
Mitt val ikväll föll på en macchiato!
macchiato
Macchiato. Som en latte men med mer kaffesmak.
MUMSELLIMUMS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar