18 april, 2011

Är detta verkligen okej??? Linda Carlén - KappAhl

Kan de stora klädkedjorna inte hitta på egna designer?
Är de så fula att de kopierar rätt av?
FY SKÄMS!!

Det känns verkligen inte OK!

Denna gången är det Linda Carlén de kör över.
Linda Carlén
KappAhl


Linda Carlén

KappAhl
Det finns efterapningar hos andra klädkedjor med men detta är den som ligger lite väl nära orginalet.
Tyder bara på dålig fantasi hos deras designers, tycker jag.  
Hade jag varit Linda hade jag blivit skitsur!

Dock är jag övertygad om att kvalitén på på Kappahl´s variant är usel som alltid.
Man får vad man betalar för!!

Jag själv uppskattar kvalitet och vet att det blir dyrare i längden att köpa plagg som knappt överlever första tvätten, något man ofta kan råka ut för när man handlar hos kedjorna.


1 kommentar: