09 maj, 2012

Nästa sjukhusbesök :-/

Imorgon är det dags för ytterligare ett besök i Lund.
Denna gången ska det göras ett ultraljud och en biopsi på sköldkörteln.

Den är förstorad och mycket "knölig" enligt läkaren.
Dessutom är värdena på tok för höga.

Har hört att just biopsin ska ha en stark "äckelfaktor"
De sticker in en nål och tar prov för analys.

Vad gäller ultraljudet hoppas jag att jag själv får se på skärmen.

Kanske beror mina "besvär" på denna klumpen.
Får hoppas det, det går ju att fixa hyfsat lätt med tabletter eller operation.
Beroende på resultatet av morgondagen.

Idag damp det ner en remiss till.....
Denna till Neurokirurgen.
Undrar vad dom ska hitta på.

Tycker att ju fler läkare jag besöker desto fler fel hittar dom på mig.
Lite som att besiktiga en skrotbil......

Kram



1 kommentar:

  1. Oj... inget bra alls ju :(
    Håller tummarna att det blir till det bästa.
    massor med lycka till, både i morgon & till den andra remisstiden ♥

    SvaraRadera