27 augusti, 2012

Odd Molly 266 Colima bag

Har fått hem väskan och som jag trodde fanns inget axelband.

Den är rymlig med 2 fack varav ett med dragkedja.
Jättefint mönster på framsidan och en liten fjäril bak.
En röd rosett inne i väskan.
Och en fin dustbag!

MEN....!
Inte den kvalitet som Odd Molly haft på tidigare väskor!
En hel del "blåsor" på fodert inuti.
Även skinnet känns klent.
Hastverk?
Slarvig tillverkare?
hmmm..

Ska använda den lite nu så ser jag om jag har fel....
Jag tycker ju att den är fin..

Odd Molly 266 colima bag










4 kommentarer:

  1. Hej!
    Sökte på Odd molly colima bag och fick upp din blogg, har du väskan kvar och undrar om den är till salu?
    Mvh
    Marika Castenhammar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den har jag kvar!
      Har inte använt den mer än 2 gånger...
      Har inte tänkt sälja den än men man vet ju aldrig.. :-)

      Radera
    2. Hör av dig isåfall till:
      Maranna72@gmail.com

      Tack!
      Mvh
      Marika

      Radera
    3. Ska ha dig i tankarna om det blir aktuellt.
      Kram

      Radera