18 mars, 2013

Psykbryt & tuppjuck

Jag hatar storm!!!
Ända sedan stormen Gudrun blir hela jag knaskonstig så fort
det börjar blåsa upp?!
Varför?
Det har ju inte hänt något speciellt!
Men min kropp blir som en fiolsträng och hjärnan svampig.
Knasigt och knäppt!?
Och jag fattar inte varför!
Kan tex. inte sova om det blåser kraftigt.
Däremot har jag inga problem med att gå ut i stormen?
Hmmm...
Någon tror att jag reagerar på trycket som bildas vid storm.
Det är ju en förklaring.
Varje gång det kommer en kraftig vindby vill jag rusa in på toa ....
Och nu ska det vara i 2 dagar eller ev upp till en vecka...
Skitkul... nä
Huvudet smärtar, nacken är styv och magen orolig..
Vet inte var jag ska bli av...
 
Dessutom har dom lovat snö mitt i eländet...


1 kommentar:

  1. Det er ikke sjovt når det blæser, så kan man virkelig se hvor stærke "kræfter man er opp imod i naturen"...! jeg sover heller ikke lige så godt som jeg "plejer"...

    Men jeg tænker naturens kræfter som energi, ligesom vores indre landskab er energier (følelser og fornemmelser)...
    Den regulerer ligesom sig selv... :-)

    Bare en tanke - kram og fin dag

    SvaraRadera