21 september, 2014

Kryckor, elände och ingen resa

Jag skulle åka på mc-tur till Norge förra fredagen. 10 dagar.
Som jag längtat!
Men ödet ville inte så!
På torsdagen hände något med mitt ena knä.
Knäskålen hoppade ur led och satte sig ovanför.
Vilken smärta!
Kunde inte röra mig ur fläcken så min arbetskamrat ringde ambulans.
Efter att de preparerat mig med morfin så kunde de lägga mig på båren och vi åkte till akuten i Lund.
Måste berömma ambulanspersonalen! Underbara!
 
Trots smärtan försökte jag sätta mig på hojen flera gånger men fick till slut ge mig.
Stod inte ut med smärtan när jag satt, hur jag än försökte.
Den totala resesträckan var ju ca 300 mil så det var bara att inse fakta.
Och inte känns det bättre när man ser bilderna som resesällskapet lägger upp på fb.
SUCK!
Men sambon har lovat göra om resan med mig <3
 
Knät börjar hämta sig och jag klarar mig med en krycka nu.
Ska se om jag kan fynda några "plåster" på Swedala outlet idag.
 
Kramizar!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar